Învățând să proiectezi un site web excelent încorporat SEO nu este o glumă, este nevoie de o abordare sistematică. Oricine face designul unui site web SEO friendly, trebuie să țină cont de câteva lucruri care au relevanță din punctul de vedere al optimizării motorului de căutare.

1. Cuvinte cheie. Când proiectați un site SEO friendly, efectuați cercetarea cuvintelor cheie. Folosiți eficient un tracker de cuvinte. Un instrument de urmărire a cuvintelor este un instrument de căutare de cuvinte cheie, din care se pot găsi baze de date relevante care ar putea ajuta pe cineva să atragă atenția publicului potențial. Cele două lucruri principale de reținut sunt căutarea de concurență și căutarea greșită.

2. Plasați cuvintele cheie strategic. Cercetarea pentru cuvântul cheie este o sarcină complexă, dar ceea ce deține mai multă complexitate este plasarea corectă a cuvintelor cheie cercetate:

  • Plasați cuvintele cheie în URL. Includerea cuvintelor cheie în URL-ul site-ului web este optimă. Dacă aveți mai multe cuvinte care trebuie plasate în URL, ar trebui să se utilizeze liniuțe separate în mod corespunzător.
  • Concentrați-vă pe zone care se înregistrează bine cu motoarele de căutare, inclusiv titluri îngroșate, în partea de sus a paginii și la sfârșitul paginii.
  • Încorporați cuvinte cheie în textul de ancorare folosit pentru a descrie link-urile, numele domeniului dvs. și titlul și etichetele Meta.
  • Utilizați cuvinte cheie pentru a crea o temă în întregul conținut de pe site-ul dvs. Motoarele de căutare tind să caute o temă sau un subiect comun pe un site Web într-un efort de a furniza rezultate mai relevante pentru căutători.
  • Plasați cuvintele cheie cât mai strâns posibil, asigurându-vă că propozițiile dvs. rămân clare.
  • Asigurați-vă o densitate sau o greutate corectă a cuvintelor cheie. Cu cât este mai mare procentul de cuvinte cheie in relatie cu alte texte, cu atat mai bine

3. Includeți etichetele Meta și tagurile titlu. Unele motoare de căutare utilizează în continuare metadatele Meta, Meta Description și Title pentru catalogarea și clasarea paginilor web. Asigurați-vă că plasați o etichetă de titlu în partea de sus a fiecărei pagini pentru a identifica conținutul general al documentului. De asemenea, trebuie să scrieți o etichetă de descriere exactă Meta. Nu neglijați includerea unei etichete de cuvinte cheie Meta pentru a dezvălui cele mai importante cuvinte cheie pentru fiecare pagină pentru crawlerele motorului de căutare.

4. Păstrați conținutul actualizat. Acest lucru permite motoarelor de căutare să afle că conținutul de pe site-ul dvs. nu este învechit, plus că vă va menține site-ul atrăgător vizitatorilor care caută cele mai recente informații.

5. Oferiți un conținut suficient. Motoarele de căutare majore solicită de obicei să aveți cel puțin 200 până la 250 de cuvinte pe fiecare pagină.

6. Folosiți imagini cu ușurință. În afară de emblemă sau de orice alt simbol specific, textul site-ului trebuie păstrat departe de imagini. Dimensiunea și amplasarea imaginii trebuie, de asemenea, să fie vizionate.

7. Evitați utilizarea cadrelor, dacă este posibil. Cadrele (frames), care sunt folosite din ce în ce mai puțin, vă permit să împărțiți o pagină în bucăți și să dezactivați conținutul static pentru a reduce timpul de descărcare. Cu toate acestea, acestea pot provoca dificultăți de navigare și pot împiedica accesul la motoarele de căutare a tuturor paginilor de pe site-ul dvs. web.

8. Construiți incoming links sau back links. Cele mai multe motoare de căutare importante clasifică paginile Web bazate pe numărul și calitatea legăturilor care indică site-ul (popularitatea link-ului). Ei fac acest lucru pentru că este foarte dificil pentru maeștrii Web să “falsifice” legături bune. Ca urmare, analiza link-urilor oferă motoarelor de căutare un mijloc util de a determina ce pagini sunt bune pentru anumite subiecte.

  • Afișarea site-ului dvs. cu directoare și portaluri relevante este o modalitate ideală de a construi legături valoroase de intrare. Puteți scrie, de asemenea, articole, forumuri / postări de blog și mărturii și includeți un link care să vă îndrepte spre site-ul dvs. În plus, puteți face schimb de link-uri cu site-uri web care vă completează. Doar asigurați-vă că nu sunt site-uri concurente. Obiectivul principal este legarea la site-uri care sunt strâns legate de subiectul site-ului dvs.
  • Rețineți că motoarele de căutare caută site-uri care sunt utile pentru vizitatorii site-ului. Dacă structura dvs. de legătură indică faptul că este utilă și informativă, veți genera clasamente mai favorabile pentru motoarele de căutare. De asemenea, vă veți bucura de un flux constant de trafic orientat de la partenerii dvs. de legătură.